Udziały w firmach gamingowych

Udziały w firmach gamingowych

Polska okazała się w ostatnich latach dynamicznie rozwijającym się rynkiem dla branży gier. Ze względu na sukces niektórych gier, na rynku pojawiło się wiele innych, niezależnych firm tworzących gry. Sukces największych producentów jest naśladowany przez mniejsze podmioty. Skala tego sukcesu jest w większości przypadków relatywnie niższa, ale też i budżety produkcyjne są niższe, a czas wydawania danego IP jest krótszy.

 

Przez ostatnie lata rynek konsumpcji dóbr cyfrowych rośnie w tempie kilku procent rocznie. Pandemia COVID-19 przyspieszyła zmiany jakie od dawna zachodziły na rynku online i offline. Digitalizacja gospodarki światowej również nie pomija segmentu gier

video.

 

Według szacunków serwisu Statista.com, największą częścią rynku rozrywki online są gry video, a cały rynek rozrywki online, do którego można zaliczyć oprócz gier video, również treści video na żądanie (VoD), ePublishing oraz streaming muzyki online, których to rynek łącznie może wzrosnąć z prawie 159 mld USD w 2017 roku do 255 mld USD w roku 2025, co stanowi wzrost o 60%.

Kursy walut
USD  3,8857
EUR  4,2505
JPY  2,6055
GBP  5,0794
carousel slider

© 2024 Realfinance Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i realizacja: